۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 84858327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجلس شورای اسلامی آماده تصویب قانون وضعیت استخدامی پرستاران است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در صورت ارائه لایحه دولت، آماده تصویب وضعیت استخدامی نیروهای پرستاری شرکتی، قراردادمعین و نیروهای خدماتی بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،« محمدحسن آصفری» روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک در سالن پیامبر اعظم (ص) سردشت اراک  افزود: در دوران کرونا پرستارانی به صورت موقت برای خدمت رسانی به مردم و بیماران از جان خود مایه گذاشتند و پای کار آمدند و امروز مجلس این آمادگی را برای تصویب جذب این نیروها دارد.

وی بیان کرد: کادر بهداشت و درمان در دوران اوج کرونا مانند امدادگران و ایثارگران دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند که این حرکت جای تقدیر دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان مرکزی در بحث پیگیری مسایل بهداشت و درمان از هیچ کوششی دریغ نکردند و همواره در این راستا تلاش ویژه دارند.

آصفری اظهار داشت: بدون همراهی، همدلی و هماهنگی بین نیروها و مدیریت استان، هیچ مدیری موفق نمی‌شود و توجه به این مهم امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این آیین گفت: پزشکان و پرستاران با وجود خطرات بالای ویروس کرونا ایثارگرانه وارد میدان شدند و حماسه‌های بزرگی را مانند دوران هشت سال دفاع مقدس خلق کردند.

« بهنام نظری» افزود: رشادت و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان فراموش نشدنی است.

وی بیان کرد: استان مرکزی در زمینه تزریق واکسن کرونا نیز جزو استان‌های پشرو است و در این راستا نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: این استان از ظرفیت منابع انسانی بالایی  در تحقیق پژوهش برخوردار است و باید از این ظرفیت در راستای کاهش مسایل زیست محیطی و ارتقای سطح بهداشت و درمان بهره‌گیری کرد. 

در پایان این آیین دکتر « علیرضا امانی» به عنوان سرپرست جدید معرفی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی و از زحمات دکتر سید « محمد جمالیان» تقدیر شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha