۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84858168
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرپرست تیم ملی هاکی: حق ایران کسب عنوان قهرمانی آسیا بود

همدان- ایرنا- سرپرست تیم ملی هاکی داخل سالن گفت: حق تیم ایران کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی بود چراکه در مجموع بهتر از مالزی که قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد، بازی کردیم.

امیر چهاردولی روز پنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات آسیایی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و در فینال نیز با وجود اینکه می‌توانستیم به راحتی مالزی را شکست بدهیم به خاطر از دست رفتن فرصت‌ها در نهایت شکست خوردیم.

وی افزود: تیم ملی ایران در این مسابقات با ۱۹ امتیاز از ۷ بازی قهرمان شده بود اما براساس قوانین برگزار کنندگان، تیم‌های اول و دوم باید مجدد دیدار فینال را برگزار می‌کردند که در نهایت برابر مالزی که دوم جدول بود، شکست خوردیم.

چهاردولی خاطرنشان کرد: در مرحله مسابقات دوره‌ای تیم ملی مالزی را سه بر صفر بردیم اما در فینال نتوانستیم آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر شویم و با از دست دادن موقعیت‌های پرشمار به خصوص در دقایق آخر، بازی را واگذار کردیم.

وی اضافه کرد: استرس بازیکنان به خصوص امیرمهدی میرزاخانی آقای گل تیم ملی که تنها ۲۰ سال سن داشت، بالا بود و نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد و در مجموع حق ما باخت نبود.

به گفته سرپرست تیم ملی هاکی داخل سالن، تیم ملی ایران به نسبت بازی‌های آسیایی و جام جهانی گذشته ۶۰ درصد تغییر کرد و با جوانگرایی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد که با همین نفرات نیز با اقتدار همه تیم‌ها را بردیم.

تیم ملی هاکی آقایان کشورمان اوایل هفته جاری با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل مالزی در جایگاه دوم مسابقات هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا ایستاد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی را کسب کند.

امیر چهاردولی از مربیان مطرح هاکی همدان و بازیکن سابق تیم ملی، سرپرستی تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان در مسابقات آسیایی را برعهده داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha