۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84858054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان عمومی و انقلاب میامی: طرح برخورد با موتورسواران متخلف آغاز شد

شاهرود - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب میامی گفت: اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف با هدف ایجاد نظم، امنیت و آرامش برای مردم در این شهرستان آغاز شد.

فرشید صفدری روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: اعمال قانون، جریمه و انتقال به پارکینگ در انتظار موتورسواران متخلف است.

وی ضمن تقدیر از زحمات پلیس راهور، ابراز داشت: ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان، نداشتن گواهی‌نامه، همراه نداشتن مدارک شناسایی، حرکت در جهت مخالف خیابان‌ها، حرکت در پیاده‌رو، نداشتن پلاک، نداشتن کلاه ایمنی، مخدوش بودن یا تاشدگی پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز و تک‌ چرخ زدن، از جمله مواردی است که اعمال قانون، توقیف و انتقال موتورسیکلت‌ها به پارکینگ را در پی دارد.
دادستان عمومی و انقلاب میامی اظهار داشت: انجام حرکات مخاطره آمیز، ورود به داخل بوستان‌ها و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، همراه نداشتن مدرک هویتی و بیمه نامه به لحاظ قانونی تخلف است و با موتورسواران متخلف برخورد می‌شود.
صفدری ادامه داد: جامعه هدف در این طرح، جوانان و نوجوانان هستند که اغلب بدون داشتن و اخذ گواهینامه اقدام به رانندگی و انجام حرکات مخاطره آمیز نظیر تک چرخ، لایی کشیدن، عبور از پیاده رو، عبور از چراغ قرمز و حرکت در خلاف جهت خودروها می‌کنند.
به گفته وی، تذکر و آموزش خانواده‌ها به جوانان و خرید کلاه ایمنی قبل از خرید موتورسیکلت از مهمترین ضرورت‌ها است.
به گزارش ایرنا، طرح برخورد با موتورسواران متخلف هرساله از سوی پلیس راهور اجرا می شود و با توجه به اینکه بیشتر موتورسیکلت سواران از قشر جوان هستند، آسیب به نیروی جوان و سرمایه‌ای بسیار سخت است.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha