استاندار اردبیل: جلب مشارکت بخش خصوصی در برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ضروری است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی و نیز شهرداری در برگزاری باشکوه‌تر کنگره ۳۴۰۰ شهید این استان ضروری است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی کنگره بزرگداشت شهدای استان بیان کرد: لازم است روزشمار برنامه‌های کنگره شهدای استان تا ۲ هفته آینده مشخص و به کمیته‌های استانی و دستگاه‌ها ابلاغ شود.

وی اظهار کرد: حفظ یاد و نام شهدا تکلیف است و دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را در زمینه‌های مختلف، با نام کنگره شهدای استان اردبیل اجرا کنند.

عاملی ادامه داد: اعتباراتی نیز از مرکز برای این برنامه مصوب شده که با ابلاغ این اعتبارات، مبالغ مشخص‌ شده برای هر برنامه تخصیص می‌یابد.

سردار غلامحسین محمدی اصل ، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان گفت: لازم است هماهنگی‌های لازم درخصوص اجرای برنامه‌ها به‌ویژه طرح‌های محرومیت‌زدایی با نام کنگره شهدا انجام شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل، همکاری همه حوزه‌ها در برگزاری برنامه‌های ویژه این کنگره و پاسداشت یاد و نام شهدا ضروری بوده و باید اقدامات لازم برای هماهنگ کردن کمیته‌ها در اولویت کاری قرار گیرد.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha