به گزارش ایرنا از سازمان بازرسی شهرداری تهران، در پنجمین دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران که تحت عنوان «میز خدمت» برگزار شدو بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، شهروندان و کارکنان شهرداری بدون واسطه به طرح دغدغهها و مطالبات خود پرداختند و برای رفع آنها از مدیران مربوطه تقاضای رسیدگی کردند.
موضوعات املاک و شهرسازی با ۸۰ درصد، بحث جذب و تبدیل وضعیت کارکنان، موضوعات مربوط به امور مناطق، ساماندهی، برخی مشکلات مترو و ... از جمله موضوعاتی است که اغلب ملاقات کنندگان در دیدار با رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونان وی مطرح کردند و در ادامه دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی صادر شد.
برگزاری جلسات ملاقات مردمی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان بدون انجام بروکراسیهای اداری، با هدف تسهیلگری، گرهگشایی و همچنین ارتقاء کمی و کیفی خدمترسانی به مردم انجام می شود.
نظر شما