۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84857454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لندکروزهای ۶۰ میلیارد ریالی قاچاق در جاسک زمین‌گیر شدند

بندرعباس- ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پلیس استان، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: مأموران یگان امداد شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی از انتقال تعدادی خودرو قاچاق توسط قاچاقچیان در مسیرهای فرعی و کوهستانی به سمت استان همجوار مطلع شدند و موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل تیم عملیاتی مأموران به محل اعزام شدند که در محل ۲دستگاه خودرو تویوتا لندکروز بدون پلاک مشاهده شد که رانندگان خودرو بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شدند.

به گفته سردار جعفری با اقدامات پلیسی و پس از یک تعقیب و گریز، با توجه به توان بالای عملیاتی مأموران، رانندگان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها از محل فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: پس از بررسی سوابق خودروها و احراز قاچاق بودن آن‌ها، هر ۲ ماشین به پارکینگ منتقل شد.

رییس پلیس هرمزگان ارزش خودروها را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها