۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84857395
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال دختران همدان به لیگ دسته اول جوانان کشور صعود کرد

همدان- ایرنا- تیم والیبال دختران همدان با شکست حریفان خود در مسابقات منطقه‌ای و ثبت بازی‌های بدون باخت، جواز صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور را کسب کرد.

رییس هیات والیبال استان همدان روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات از ۲۳مرداد در شهرستان سنندج و با حضور ۸ تیم برگزار شد که همدان با قرار گرفتن در "گروه الف" با تیم‌های خوزستان، ایلام وچهارمحال بختیاری هم گروه شد.

حمید بادامی نجات افزود: دختران والیبالیست همدان در مرحله گروهی این مسابقات با کسب پیروزی و نتیجه کامل توانستند هر سه بازی خود را با نتیجه سه بر صفر به پایان برساند.

رییس هیات والیبال استان همدان افزود: دختران والیبال این استان با سه برد و نتیجه کامل توانستند به عنوان تیم اول "گروه الف" به دیدار نیمه نهایی صعود کنند.

وی گفت: در مرحله نیمه نهایی به علت اینکه بازی‌ها به شکل ضربدری اول و دوم گروه به مسابقه پرداختند که تیم همدان با میزبان مسابقات در "گروه ب" با تیم سنندج مقابله کرد و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این دیدار شد.

وی افزود: دختران تلاشگر استان با بردهای ارزشمند و حتی ندادن یک امتیاز به حریفان خود، توانستند مقتدرانه جزو ۸تیم برتر کشور قرار گرفته و به دسته یک کشور صعود کنند.

«مهسا امیدی نژاد، تینا طالع همت، پرنیاین رادمهر، نیایش ترکاشوند، غزل حسینی، نازنین جباری خرم، روبینا باقری، مریم ضرابی، زهرا یوسفی، پرنیا معصومی کیا، هدیه سلطانی، نگین نوشادی، نرگس عمرانی هنگامی و هستی پرویزی» اعضای تیم والیبال دختران جوانان همدان با سرمربیگری الهام نبی پور، مربیگری خاطره صادقیان و سرپرستی زهرا عباسی در این مسابقات حضور یافتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha