۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 84856901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش سوریه: دوران تک قطبی و هژمونی غرب و آمریکا به پایان رسیده است

تهران-ایرنا- سرلشکر «حسن سلیمان» مدیر اداره سیاسی ارتش سوریه تاکید کرد: دوران تک قطبی و هژمونی غرب و آمریکا به پایان رسیده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرلشکر سلیمانی در حاشیه دهمین کنفرانس بین المللی امنیت در مسکو به خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) گفت: روابط رو به رشد سوریه و روسیه برای مقابله با این هژمونی و سلطه طلبی و استعمار کشورهای غربی به رهبری ایالات متحده است.

سلیمان افزود: روسای هیئت های نظامی شرکت کننده در این کنفرانس با تاکید بر پایان دوران هژمونی غرب و آمریکا، خواهان برقراری روابط بین ملتها بر مبنای محبت، مدارا، صلح و اصول مشروعیت بین المللی و حقوق بین الملل و بشردوستانه در همه زمینه ها شدند.

پیش از این،  وزیر دفاع سوریه در سخنانی در کنفرانس امنیت بین المللی در مسکو  گفت: حاکمیت ملی سوریه باید بر بخش های اشغال شده توسط آمریکا و ترکیه استقرار یابد و دولت سوریه بتواند منابع ملی کشور را مورد بهره برداری قرار دهد که هم اکنون در معرض چپاول و سرقت قرار دارد.

وی افزود : درهای سوریه همواره بر روی دوستان باز است اما هر کس بخواهد با تجاوزگری و ویرانگری، سرزمین و تاریخ و آینده ما را مورد هدف قرار دهد در برابر خود ملتی را خواهد یافت که حاضر نیست تسلیم خفت و خواری شود و برای کرامت سرزمین خود حاضر است هرگونه جانفشانی کند.

وزیر دفاع سوریه از جامعه بین الملل خواست تا به اقدامات ظالمانه اعمال شده توسط آمریکا و برخی از رژیم های غربی علیه سوریه پایان دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha