۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84856617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه خراسان شمالی:  رسانه ها برای نظام ارزش افزوده ایجاد کنند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: رسانه ها با فعالیت و کار خود برای نظام ارزش افزوده ایجاد کنند و ارزش نظام را بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار اسماعیل فرجی عصر سه شنبه در آیین تقدیر از خبرنگاران این استان اظهار داست: از رسانه ها می خواهیم که عالمانه، هوشمندانه و دلسوزانه کار کنند.

وی افزود: اینک پنجه در پنجه آمریکا در نبرد با استکبار هستیم که با حضور مردم، تولید قدرت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب امروز کشور در امنیت کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه تحریم ها و تهدید ها را تبدیل به فرصت کرده ایم، افزود: خبرنگاران در اقتدار ایران اسلامی شریک و سهیم هستند و رسالت مهم فراگیر و حساسی دارند.

فرمانده سپاه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از خبرنگاران خواست تا از یاس و ناامیدی در جامعه خودداری کنند و گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بارها تاکید داشته اند که در جامعه امید آفرینی کنید که رسانه ها باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرجی با بیان اینکه تلاش کنید تا از اهداف انقلاب دور نباشید تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در منویات خود به امید آفرینی بسیار تاکید داشته اند و نباید رسانه ها به دنبال تبلیغ خود باشند.

وی افزود: اخبار رسانه ها برای نظام هزینه ایجاد نکند که باید در رسالت خود هوشمندانه عمل کنند و تنها به دلیل انتشار سریع بی دقتی در نشر اخبار نداشته باشند.

وی بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: هم اینک باید اعتماد را در جامعه بیشتر ایجاد کنیم که این مهم توسط رسانه ها انجام شدنی است. 

فرمانده سپاه خراسان شمالی:  رسانه ها برای نظام ارزش افزوده ایجاد کنند

خبرنگار بستر را برای تصمیم سازی فراهم می کند 

 امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: خبرنگار در جامعه تصمیم گیرنده نیست اما بستر را برای تصمیم گیری مسوولان فراهم می کند.

حجت الاسلام رضا نوری بر نقد اشاره ای کرد و افزود: خبرنگاران برای اصلاح روند در جامعه باید نقد داشته باشند اما زبان آنان تند و تیز نباشد و این مهم را عالمانه مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها به دنبال مطرح کردن نام خود و رسانه ای که در آن فعالیت می کنند نباشند افزود: خبرنگار باید چالش و مشکلات جامعه را با نگاه تیزبینانه احصا و برای رفع آن تلاش کند و به دنبال سوژه های خاص نباشد بلکه رفع مشکلات و گره ها را در برنامه کاری خود قرار دهد.

در این آیین از خانواده شهید خبرنگار استان تقدیر به عمل آمد.

 شهید محمدرضا امانی، متولد ۱۳۴۷ در شهرستان شیروان که چند سالی در عرصه رسانه ای این خطه فعالیت داشت، با حضور در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس آخرین خبر خود را با جوهر خون پاکش قلم زد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha