۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 2184
کد خبر: 84856404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهمیه آرد نانوایی‌های بابل بازنگری می‌شود

۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 84856404
سهمیه آرد نانوایی‌های بابل بازنگری می‌شود

ساری - ایرنا_ فرماندار بابل گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های بابل بازنگری می‌شود و نانوایی‌های کیفی جهت کاهش صف‌های مردمی سهیمه آرد بیشتری دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز سه شنبه در کارگروه آرد و نان و مراسم تجلیل از نانوایی‌های کیفی بابل بیان کرد: تشکیل صف‌های طولانی در برخی از نانوایی‌های کیفی بابل به خاطر کیفیت مطلوب نان است که با بازنگری در سهمیه آرد نانوایی‌های شهرستان تغییرات اساسی در نحوه توزیع آرد صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل نانوایی‌های بابل با استفاده از ظرفیت های مردمی هفت بازرس افتخاری مردمی تمامی چالش‌های موجود در نزدیک به ۹۰۰ نانوایی بابل را شناسایی و برای رفع آن مشکلات اقدام شده است.

فرماندار بابل بیان کرد: این بازرسان افتخاری در ۲۵ روز نزدیک به ۲ هزار بازدید از نانوایی‌های شهرستان در ۶ بخش و هفت شهر بابل انجام داده اند که افزایش سهمیه آرد نانوایی های کیفی یکی از دغدغه های جدی مردم بوده است.

عزیززاده گرجی افزود: با ابتکار شهرستان این بازرسی ها ادامه خواهد داشت و در هر دوره ای نانوایی های برتر و کیفی شناسایی که ضمن تجلیل از آنها سهمیه آردشان افزایش می یابد.

وی ادامه داد: صف های طولانی نانوایی های بابل روند کاهشی دارد و برای حل ریشه ای این مشکل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تحت هیچ شرایطی برای کسی پذیرفتنی نیست که برخی از نانوایی ها یک هفته و یا بیشتر از آن نانوایی خود را تعطیل کرده و مردم را به مشقت بیاندازند که با هماهنگی دستگاه قضایی بدون تردید با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه گندم های کیفی وارد کارخانه های بابل شده است و به زودی آرد های با کیفیت هم بین نانوایی های شهرستان توزیع خواهد شد؛ بیان کرد: دغدغه برخی از نانوایی ها در خصوص کیفیت آرد می باشد که این مشکل هم به زودی برطرف خواهد شد.

وی گفت: دولت مصمم است تا دست دلالان را در قاچاق آرد کوتاه کند و با سیاست هایی که در پیش گرفته بخش زیادی از مشکل مرتفع شده است.

در این جلسه تعداد ۱۰ نانوایی بابل که در یکسال اخیر هیچ تخلفی نداشته و علاوه بر رعایت مسایل بهداشتی، رضایتمندی مردمی را به همراه داشتند با اهدای لوح، تقدیر شدند.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل قریب به ۹۰۰ نانوایی در هفت شهر و ۶ بخش را دارا می باشد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha