رویداد همایشی و نمایشگاهی فولاد کشور آبان ماه در کیش برگزار می شود

کیش - ایرنا - نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد کشور در قالب بیست و چهارمین همایش پژوهشگران این صنعت با موضوع "چالش ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پسا کرونا" آبان ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دبیرخانه این همایش، بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور ۱۰ تا ۱۲ ابان ماه ۱۴۰۱ با عنوان سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ در ۲ بخش نمایشگاهی و همایشی توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندر کاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان برای تبادل نظر به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشوراز هداف برگزاری سالانه سمپوزیوم های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران با حمایت شرکت های فولادی و دانشگاه های کشور است.

ارائه  آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالش ها، نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف با حضور فعالان دولتی و خصوصی صنعت، صنایع بالادستی و پایین دستی، متخصصین فولاد کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

شرکتهای فولاد خوزستان، فولاد مبارکه ، ذوب آهن اصفهان، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، فولاد آلیاژی ایران، سنگ آهن مرکزی ایران ، گروه صنعتی ایران ترانسفو، فرا طرح فولاد، گروه سرمایه گذاری و صنعتی آرین حدید و گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش از جمله حاضران در نمایشگاه فولاد کشور خواهند بود.

نمایشگاه و همایش دوره قبل نیز با حضور بیش از ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی، از کشورهای آلمان و ایتالیا، فرانسه، هند، ترکیه ، چین، انگلستان، هلند ، سوئد و اسپانیا ۲۳ تا ۲۵ آذر سال گذشته در نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha