کشتی جوانان جهان؛ «محمد نژاد جوان» و «محمدآقایی» به رده‌بندی رسیدند

تهران- ایرنا- رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان در حالی امروز (سه شنبه) در گروه بازنده‌ها ادامه یافت که احمد محمد نژادجوان و حسین محمدآقایی در اوزان ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم توانستند به دیدار رده‌بندی برسند.

به گزارش ایرنا، در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین محمد آقایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک بگیجان کولداشیف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۴ مارسل ناگی از مجارستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۷ مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و با توجه حضور این کشتی‌گیر در دیدار پایانی، نماینده کشورمان به گروه بازنده‌ها رفت. محمدآقایی در این گروه مقابل کانات کریمبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ به برتری دست یافت و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف هایک پاپیکیان از ارمنستان برود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمد نژادجوان در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سیمون پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب جوری وولک از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.  نژاد جوان در این گروه با نتیجه ۱۱ بر صفر عزیزبک نایموف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل لوکا گوینجیلیا از گرجستان قرار می‌گیرد.

دیدار فینال و رده‌بندی پنج وزن نخست عصر امروز(سه شنبه)در بلغارستان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha