۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84856044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جایگاه پُست کردستان از لحاظ کیفیت خدمات در کشور ۶ رتبه ارتقا یافت

سنندج- ایرنا- مسوول اداره کل پُست استان کردستان گفت: طبق سنجش کیفی ماهانه، این شرکت در تیرماه نسبت به ماه‌های قبل از آن، در زمینه کیفیت ارائه خدمات به مردم، ۶ رتبه رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم خداویسی روز سه شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: رتبه اداره کل پست کردستان در تیرماه از لحاظ کیفیت خدمات به مشتریان از رتبه ۳۵ مناطق پستی کشور به ۲۹ ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: در تیرماه ۲۱ امتیاز رشد داشتیم که ۱۵ امتیاز آن مربوط به توزیع به روز و ۶ امتیاز نیز به واسطه باز شدن به موقع بسته های پستی بوده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه میزان شکایات مردم از خدمات پستی استان نیز نسبت به سه ماه ابتدایی امسال، ۶۰ درصد کاهش داشته است.

مسوول اداره کل پست استان کردستان میزان رشد درآمد این شرکت را از فروردین تا پایان تیرماه امسال ۴۴ درصد اعلام کرد و افزود: در مجموع از ابتدای امسال تا پایان تیر ۸۷۳ هزار و ۹۵۳ مرسوله صادره و ۹۰۰ هزار مرسوله وارده در استان ثبت شده است.

خداویسی با اشاره به اینکه در همین مدت ۵۳ هزار مرسوله در بخش تجارت الکترونیک جابجا شده است، ادامه داد: میزان رشد ترافیک مرسولات صادره هشت درصد و وارده ۱۳ درصد بود.

وی اظهار داشت: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده اما روند توزیع عادی و به موقع  است.

مسوول اداره کل پست کردستان به رصد عملکرد پرسنل اشاره داشت و گفت: نامه رسانان این شرکت در زمان مناسب بسته های پستی را به دست مشتریان می‌رسانند و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

در پایان این دیدار مسوول اداره کل پست کردستان از خبرنگاران ایرنا مرکز سنندج با اهدای لوح قدردانی کرد.

در حال حاضر ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha