اعتبار عمرانی علی‌آبادکتول ۱۰ برابر شد/ دولت به‌دنبال توسعه متوازن همه مناطق کشور است

گرگان - ایرنا - فرماندار علی‌آبادکتول گفت : دولت سیزدهم با وجود مشکلات مالی، تلاش و اصرار فراوانی برای انجام خدمت دارد که یکی از نشانه‌های آن افزایش ۱۰ برابری بودجه این شهرستان از ۹۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ به ۹ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است.

ابراهیم احمدی روز سه‌شنبه در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی در استانداری گلستان افزود : افزایش این اعتبارات در راستای اهتمام دولت به همه مناطق کشور و فراهم کردن بستر کافی و لازم توسعه متوازن است.

وی اولویت سرمایه‌گذاری در شهرستان علی آباد را گردشگری و کشاورزی دانست.

هفت هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی علی‌آباد از محل سفر دولت

فرماندار علی‌آبادکتول گفت : در سفر دولت سیزدهم به گلستان برای شهرستان علی آباد بیش از هفت هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای توسعه زیر ساخت ها و پرداخت ۱۴۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شد.

وی اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه برق با ۴۳۰ میلیون یورو و فاضلاب شهری با پنج هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار را از  جمله طرح‌های مهم و شاخص شهرستان  از محل اعتبارات سفر دولت سیزدهم برشمرد .

فرماندار علی آبادکتول گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که از این تعداد ۱۴۰ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار هزار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افتتاح اورژانس بیمارستان بقیه الله و کارخانه ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی از مهم ترین طرح های آماده بهره‌برداری برشمرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha