۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1318
کد خبر: 84855498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنگ اخیر غزه ۳۰۰ میلیون شِکِل خسارت روی دست صهیونیست‌ها گذاشت

تهران - ایرنا - روزنامه عبری زبان معاریو امروز دوشنبه از حجم خسارات وارده به رژیم صهیونیستی در نتیجه درگیری‌های ۳ روزه اخیر ارتش با مقاومت فلسطین در نوار غزه پرده برداشت.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این روزنامه اشاره کرد که کمیته مالی کنست رژیم صهیونیستی پس از پایان این درگیری‌ها حجم خسارات وارده به این رژیم را حدود ۳۰۰ میلیون شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برآورد کرده است.

به گفته این روزنامه، طی درگیری‌های ۳ روزه اخیر، ۲۲۲ مورد خسارت مستقیم به مناطق صهیونیست‌نشین از جمله ۸۴ مورد در عسقلان، ۶۶ مورد در سدیروت و ۷۲ مورد در دیگر شهرهای اشغالی گزارش شده است.

معاریو تاکید کرد که در این بین، ۱۱۴ مورد خسارت به ساختمان‌ها و ۹۷ مورد خسارت به خودروهای صهیونیست‌ها وارد شده است.

رژیم صهیونیستی با هر بار تجاوزگری خود به نوار غزه، زیر آتش هزاران موشک مقاومت فلسطین بوده است که از نوار غزه به اهداف صهیونیستی در جای جای فلسطین اشغالی شلیک شده است. این درحالی است که سراسر اهداف صهیونیستی در فلسطین اشغالی نیز در تیررس موشک های دقیق حزب الله لبنان و محور مقاومت قرار دارد.

سرازیر شدن سیل موشک های مقاومت در پاسخ به تجاوزگری های نظامی رژیم صهیونیستی بویژه در سالهای اخیر باعث ترس و نگرانی شهرک نشینان بویژه در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه شده است. این درحالی است که صهیونیست ها هر روزه در سایه ترس ناشی از شلیک احتمالی موشک های مقاومت قرار داشته باشند؛ امری که باعث شده تا رژیم صهیونیستی بدنبال صرف میلیون ها دلار برای راه اندازی مراکز روان درمانی به خیال کاستن از این فشار سنگین روحی و روانی باشد. همین ترس و دغدغه همیشگی از نبود امنیت به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از فلسطین اشغالی دامن زده است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha