۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84855431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه سازی نخبگانی موجب توسعه و پیشرفت است

گرگان_ایرنا_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: توجه به هویت سازمانی و تلاش برای ارتقا جایگاه ضروری است و بی شک توجه به جوانان نخبه و شبکه سازی با حضور افراد دغدغه مند و دلسوز حوزه فرهنگ برای توسعه و پیشرفت  باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، محمد رعیت روز دوشنبه در  نخستین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال جاری افزود:  باید بکوشیم کارو تلاش ما خالصانه و بدور از ریا باشد و  تا مادامی که ما در بین خودمان فرهنگی را اصلاح نکنیم نمی توانیم نقشی موثر در فرهنگ داشته باشیم.
وی اظهار داشت:  اگر خودمان را اصلاح کنیم  اداره و سپس جامعه نیز اصلاح خواهد شد.
رعیت با تاکید بر اینکه مسئله اخلاق برای فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولویت است بر ضرورت برپایی مستمر و فصلی شورای اداری اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همچنین بر ارتباط مستمر با کانون های مساجد و بسیج هنرمندان و تشکل های مردم نهاد دارای مجوز تاکید کرد و گفت: خدمت صادقانه و با کیفیت، پاسخ گویی منظم به نامه های اداری، حفظ بیت المال و حضور مستمر میدانی، برپایی میزخدمت صندوف اعتباری هنر و پیگیری مصوبات مهم بوده و بر آن ها تاکید می شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همچنین گفت: به مناسبت ایام محرم و صفر، رویداد ملی سوگواره تعزیه و آیین های عاشورایی به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

رعیت افزود:این رویداد به صورت رقابتی و غیر رقابتی برگزار می شود و برای بخش غیر رقابتی دعوت از گروه های تعزیه و آیین های سوگواری کشوری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اجرای آیین های عاشورایی و تعزیه هنرمندان استان نیز در بخش غیر رقابتی پیش بینی شده است، اظهار داشت: بخش رقابتی را برای تولیدات تعزیه نوجوانان و نیز عکس و پژوهش مدنظر گرفته ایم.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha