۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبر: 84855388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید همدانی از استوانه‌های مستحکم خط مقاومت درمقابله با استکبار جهانی بود

اراک - ایرنا - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شهید همدانی از استوانه‌های مستحکم خط مقاومت در مقابله با استکبار جهانی و حامیان صهیونیستی و داعشی بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی روز دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان اظهار کرد: شهید همدانی با حضور موثر در میدان های مبارزه با طاغوت، مبارزه با گروهک ها و منافقین، عملیات های پرافتخار دفاع مقدس، خنثی کردن فتنه ۸۸ و دفاع از حرم خوش درخشید و با حضور در این ۵ جبهه در تاریخ ماندگار شد و به حق حبیب سپاه برازنده این شهید پر افتخار است.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه شهید همدانی هیچگاه از جهاد و ایثار دست نکشید و هرکجا مبارزه علیه ظلم و ظالمین بود سردار همدانی حضوری فعال داشت، گفت: حضوری جانانه و خستگی ناپذیر در میدان های جهاد توام با ولایتمداری و معتقد به بسیج مردمی از ویژگی های برجسته شهید همدانی بود.

سرهنگ کریمی افزود: نام و یاد سردار همدانی همواره با عاشورا گره خورده است و ای شهید ولا مقام همواره در پی این بود مکتب اسلام و امام خمینی(ره) را در عمل اجرا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بصیرت و هوشمندی شهید همدانی در مقابله با بحران‌ها، فتنه‌ها و خدمات کم نظیر سردار پارسا شهید حاج حسین همدانی در جبهه‌های حق علیه باطل تابلوی راهنمای نسل‌های امروز و فردای کشور در مصاف با تهدیدات است.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: جسارت اخیر یکی از سران فتنه ۸۸ به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و شهید همدانی بار دیگر موجب شد نام و یاد این شهید و افتخارات و حماسه های آن سردار پرافتخار در جامعه زنده شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha