۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 84855274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار مشهد در حوزه خیرین از شورای شهر تذکر گرفت

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 84855274
شهردار مشهد در حوزه خیرین از شورای شهر تذکر گرفت

مشهد- ایرنا- سید عبدالله ارجائی شهرداری مشهد، از شورای شهر به دلیل کم‌کاری در حوزه جذب فعالیت "خیرین شهریار" تذکر گرفت.

به گزارش خبرنگار  ایرنا، حمید ضمیری رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر مشهد روز دوشنبه در چهل و نهمین جلسه علنی این شورا، اعلام کرد: در یک سال گذشته به رغم وجود مصوبه شورا مبنی بر جذب فعالیت خیرین شهریار، اقدامی توسط شهردار انجام نشده و در این خصوص کم کاری صورت گرفته است.

بنا بر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، اگر در موضوعات مورد نیاز شهری، خیران پا پیش گذاشته و همکاری کنند،  ۵۰ درصد هزینه‌ها توسط شهرداری و بقیه آن توسط خیرین پرداخت خواهد شد.

اختصاص سرویس رایگان برای دانش‌آموزان استثنائی 

 تصویب لایحه نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد است.
طبق این مصوبه نرخ سرویس مدارس با افزایش ضریب ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته محاسبه می‌شود و این هزینه برای دانش آموزان استثنایی نیازمند، توسط شهرداری پرداخت می شود.

براساس این مصوبه، شهرداری مشهد هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان نیازمند استثنایی را متقبل کرده است و حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به این موضوع اختصاص یافت.

همچنین شرکت‌های مجری باید خودروهای سرویس مدارس را به منظور حفظ ایمنی و کرامت دانش‌آموزان از نظر معاینه فنی و وضعیت ظاهری بررسی و کنترل کنند، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مکلف به نظارت عالی بر حسن اجرای این موضوع و برخورد قانونی با تخلفات احتمالی است.

همچنین در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد برخی معابر فرعی شهر با نام شهدا مزین شد.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha