۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبر: 84854961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محبی: پیشنهاد ساپینتو جرقه مذاکرات با استقلال بود

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبر: 84854961
محبی: پیشنهاد ساپینتو جرقه مذاکرات با استقلال بود

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زمان حضور ساپینتو در پرتغال، مقابل تیمش بازی کردم و از همانجا به بازی من علاقه‌مند و با پیشنهاد او، مذاکرات با استقلال شروع شد.

به گزارش ایرنا، محمد محبی بعد از پیوستن به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه‌دار استقلال پیوستم. امیدوارم که سال خوبی با این تیم داشته باشم. تلاش و انگیزه‌مان همه بازیکنان این خواهد بود که برای استقلال بجنگیم و به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم و امیدوارم که امسال نیز همانند سال گذشته عملکرد خوبی داشته باشیم.

وینگر استقلال در مورد اهدافش در این تیم، عنوان کرد: هدف من از حضور در استقلال این است که در مسیر سال قبل و رو به جلو حرکت کنیم. ‌هدف دوم رسیدن به تیم ملی در سال جام جهانی است. امیدوارم امسال با استقلال به نتایج بزرگی برسیم و همچنین بتوانیم با تیم ملی در جام جهانی سال خوبی داشته باشم.

محبی در رابطه با ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز گفت: سال گذشته با موریرنزه بازی داشتیم. مقابل تیم او بازی کردم، باعث اخراج یک بازیکن شدم و گل زدم. فکر می‌کنم از آنجا به من علاقه‌مند شد. وقتی به استقلال آمد به من پیشنهاد داد و صحبت کرد. مذاکرات از آن زمان شروع شد. الان هم اینجا هستیم و با هم کار می‌کنیم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

وی افزود: استقلال هواداران بی‌شماری در ‌داخل و خارج از کشور دارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتایج در شأن هواداران باشد. به آنها قول می‌دهیم که تمام وجودمان را در زمین بگذاریم. از هواداران ممنون هستم که در این مدت به من پیام دادند. صدای شما را شنیدم و الان اینجا هستیم. از مسئولان باشگاه هم تشکر می‌کنم. این پروژه حدود ۷۰ روز طول کشید. به خاطر این بود که مدیران سانتاکلارا عوض شدند. سرمربی این تیم ماریو سیلوا هم تاکید داشت آنجا بمانم ولی بالاخره شرایطی فراهم شد که به استقلال بیایم و در خدمت این تیم باشم. از تمام کسانی که باعث شدند این انتقال انجام شود تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha