۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84853770
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: درِ اتاق هیچ مدیری نباید به روی خبرنگاران بسته باشد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به اهمیت کار اطلاع رسانی و فعالیت خبرنگاران و ضرورت پاسخگویی مدیران، گفت: درِ اتاق هیچ مدیری در استان سمنان نباید به روی خبرنگاران بسته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در آیین تکریم و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گرمسار به مناسبت روز خبرنگار در فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار افزود: خبرنگاران‌ بازوی قوی و توانمند برای‌ مدیران‌ هستند و در اتاق‌ هیچ‌ مدیری در استان به ویژه در دولت‌ مردمی آیت الله رئیسی برای خبرنگاران‌ نباید بسته‌ باشد.

وی تاکید کرد: خبرنگاران‌ به عنوان پل ارتباطی بین‌ مسئولان و مردم، بهترین‌ و موثرترین مولفه برای اطلاع‌رسانی عملکرد نظام و دولت ، برای آحاد اقشار جامعه هستند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امنیت، عزت و آرامش امروز جامعه مدیون‌ جانفشانی و ایثارگری های شهدا است، بیان کرد: مکلف هستیم قدردان تلاش های شبانه‌روزی خبرنگاران باشیم.

به گفته هاشمی، سرعت‌، دقت و صحت خبر، سه مولفه اصلی برای اطلاع رسانی و خبررسانی‌ مطلوب‌ است و دغدغه ها و مطالبات مطرح شده خبرنگاران در این‌آیین، بررسی، پیگیری و رسیدگی‌خواهد شد.

استاندار سمنان یادآور شد: خبرنگاران در استان همواره‌ مورد احترام بوده و خواهند بود

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت سیزدهم در استان سمنان، گفت:  در حوزه های مرتبط با تسهیلات تبصره ۱۸‌ و احیای واحدهای راکد صنعتی شهرستان های ‌گرمسار و آرادان، احداث مسکن به ویژه در شهر جدید ایوانکی، اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان و پرداخت‌ تسهیلات قرض الحسنه از قبال سفر ریاست‌ جمهور به استان ازجمله‌ موارد صورت‌گرفته‌ است.

استاندار سمنان ادامه داد: پیگیری امور مرتبط با احداث جاده گرمسار، سیمین دشت، فیروزکوه، آبرسانی به‌ گرمسار، افزایش اعتبارات به ویژه در سطح‌ ملی و سایر موارد از این دست اقداماتی بود که‌ با تلاش مدیران و همکاری و همراهی نماینده مردم شهرستان‌های‌ گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ، صورت گرفت.

اردشیر مطهری، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران گرمسار و آرادان و جمعی از فعالان رسانه ای این دو شهرستان غرب استان سمنان در این آیین حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha