شیراز نیازمند شهردار متعهد و کارآمد است

شیراز-ایرنا-رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای شهر شیراز گفت: شورائیان شیراز باید بدون توجه به فشارهای بیرونی و مخصوصاً قدرت‌طلبان سیاسی و با دیدن واقعیت‌هایی اجرایی شهر هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهردار دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با همدلی کامل اقدام کنند.

به گزارش ایرنا،رضا محمدیان شامگاه یکشنبه در هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورا با استعفای شهردار سابق شیراز در روز شنبه ۲۲ مردادماه به پایان رسید.
وی ادامه داد: قطعاً عملکرد یکسال گذشته شهرداری با مقایسه دوره چهار ساله قبلی بهتر و مناسب‌تر بود اما به دلایل مختلفی قطار عمرانی شهرداری آنقدر که شایسته و در توقع مردم و اعضای شورا بود به حرکت در نیامد.
وی ادامه داد: از اعضای شورای شهر شیراز تقاضا دارم بدون توجه به فشارهای بیرونی و مخصوصاً قدرت‌طلبان سیاسی و دیدن واقعیت‌هایی اجرایی شهر که در یک ساله گذشته کسب تجربه کرده اند هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهرداری دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با همدلی کامل اقدام کنند.
عضو شورای شهر شیراز گفت: در این فرصت باقیمانده سه ساله که به سرعت طی خواهد شد، باید بتوان پروژه‌های به زمین مانده چهار، پنج سال گذشته کلانشهر شیراز را به سرانجام رساند.
محمدیان ادامه داد: باید توجه داشت که آنچه باعث ماندن نام نیک در ذهن مردم خواهد بود ارائه خدمات و پیگیری توسعه و زیرساختهای شهر به دور از پرداختن به شعار و تبلیغات کاذب است، ضمن آنکه از مدیران و پرسنل شهرداری شیراز به عنوان نماینده مردم تقاضا دارم با تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات و پیشرفت اجرایی و همه جانبه در شهر کوشا باشند.

عصر شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در نشست فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ عضو این شورا، استعفای سید احسان اصنافی شهردار شیراز پذیرفته و سعید مصفا به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب شد.
کمتر از یکسال قبل، سید احسان اصنافی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز  با تصمیم این شورا به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.اعضای شورای اسلامی شهر شیراز سوم شهریورماه ۱۴۰۰، سید احسان اصنافی را با هشت رأی از ۱۳ رأی به عنوان شهردار شیراز انتخاب کردند.
شورای اسلامی شهر شیراز از ۲۲ گزینه برای تصدی پست شهرداری شیراز برنامه عملیاتی خواست و درنهایت، اصنافی به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد. اصنافی سابقه حضور در هیات رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز را در کارنامه داشت و در آغاز دوره ششم نیز نایب رئیس شورای این شهر بود.
سعید مصفا یکشنبه ۲۳ مردادماه با حضور رئیس شورای شهر و مدیران شهرداری شیراز به عنوان سرپرست این شهرداری معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha