۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84853460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحلیل آمارها به روند پیشرفت کشور سرعت می‌بخشد

۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۹
کد خبر: 84853460
تحلیل آمارها به روند پیشرفت کشور سرعت می‌بخشد

شهرری - ایرنا - دبیر نظارت و پیشنهادات شرکت گاز استان تهران گفت: اگر آمارها را مورد تحلیل قرار دهیم روند پیشرفت کشور سرعت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، شاهین ولی نیا در بازدید از نمایشگاه رویداد ملی همه با هم گفت: این نمایشگاه به نحو مطلوب  آمار و عملکرد چند ساله پیشرفت هایی را که در سطح کشور به وجود آمده به تصویر کشیده است، این آمارها می تواند از جهاتی کمک کند و در پیشرفت کشور موثر باشند  اگر روی آنها تحلیل انجام شود.

وی افزود:این آمار و عملکرد در حوزه های که مسائل  و مشکلات کشورمطرح شده بود به نحو  مطلوبی جمع آوری شده است.

به گفته دبیر نظارت و پیشنهادات این شرکت  اگر چالش های پیش رو و آمارها  تا آنجا که می شود در اختیار سازمان‌های متولی امر قرار گیرد می توان از آنها در جهت پیشرفت کشور استفاده‌ موثر کرد.
ولی نیا یادآور شد:  در جهت آبادانی کشور در حوزه گازرسانی همکاران عملکرد بسیار خوبی در سنوات گذشته داشتند که این روند تداوم خواهد داشت.

دبیر نظارت و پیشنهادات شرکت گاز استان تهران ابراز امیدواری کرد:  عملکرد خوب در همه حوزه ها  تداوم داشته باشد چراکه این امر  ضامن موفقیت کشور است.

 نمایشگاه رویداد ملی همه در مصلی امام خمینی(ره) ۳۰ تیرماه ماه سال جاری با حضور آیت الله رئیسی و دکتر  محمد مخبر افتتاح شد و تا ۲۰ مرداد ماه دایر بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha