دشمن امروز در جنگ رسانه‌ای به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کرمانشاه، نقش خبرنگاران را در تحقق جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب بسیار پر رنگ دانست و گفت: دشمن امروز در جنگ رسانه به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است.

به گزارش ایرنا، «محمدابراهیم رحیمی زنگنه» روز یکشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه مطبوعات کرمانشاه، افزود:مشکلات اقتصادی در جامعه احساس می کنیم، اما برای حرکت به سمت توسعه و برون رفتن از مشکلات نیازمند ایجاد امید در جامعه هستیم.

وی خبرنگاران را طلایه داران توسعه در جامعه دانست و گفت: خبرنگاران با جریان سازی گفتمان توسعه در جامعه می‌توانند منجر به رونق در جامعه شوند و به مردم امید ببخشند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: درست است که راه رسیدن به توسعه دشوار است، اما مردمان این دیار همواره نشان داده اند که می توانند به درستی در مقابل سختی ها بایستند و درنهایت امیدآفرین شوند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: کار خبرنگاری پرداختن به عشق است که پیشکسوتان قطعا در این عرصه زحمات بسیاری کشیده اند.

«علیرضا شهرستانی» افزود: به راستی خبرنگاران طلایه داران جهاد تبیین هستید و نقش مهم مطبوعات در دمین روح امید در جامعه انکار ناپذیر است.

وی‌ با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن جامعه است، گفت: رسانه ها امروز نقش اساسی را در مقابله با دشمن و پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

شهرستانی در ادامه به وضعیت استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: رسانه های استان کرمانشاه نقش اصلی را در ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف دارند که جای خسته نباشید دارد.

کامران سعادت مدیر مسوول روزنامه باختر نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد خانه مطبوعات از مدیران این نهاد و حوزه فرهنگ استان خواست که موزه مطبوعات کرمانشاه را راه اندازی کنند. 

وی افزود: مطبوعات در استان کرمانشاه ریشه ای تاریخی دارد که باید تاریخ آن برای آیندگان به یادگار باقی بماند و نسل های آینده با پایه گذاران این عرصه اشنا شوند.

در پایان این مراسم از جمعی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات استان کرمانشاه از جمله «علی مولوی» رییس سابق خبرگزاری ایرنا در کرمانشاه و بهمن زارعی عکاس این خبرگزاری تجلیل شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha