۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84853174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرکل النُجَباء عراق: برای جهاد تبیین منتظر دعوت نباشید

تهران-ایرنا- دبیرکل جنبش النُجَباء عراق ضمن فراخواندن کاربران مؤمن به فریضه جهاد تبیین، مقابله با تبلیغات مسموم دشمن در شبکه‌های اجتماعی را به عملیات نظامی در زمین دشمن تشبیه کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی النُجَباء، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در یادداشتی در صفحه توئیتر خود به روشنگری درباره ابعاد "جنگ نرم"، سیاست‌های مخرّب حاکم بر فضای مجازی و ضرورت "جهاد تبیین" پرداخت و نوشت: این جنگ از شایعات مسمومی که مزدوران منتشر می‌کنند شروع می‌شود و از طریق رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری ادامه یافته و با فضای مجازی ـ که شامل شبکه‌های اجتماعی می‌شود ـ پایان می‌یابد.

دبیرکل النُجَباء ضمن انتقاد از سیاست حذف و سانسور در اغلب شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک و غیره، افزود: آن‌ها جریاناتی را که در برابر ایده‌های انحرافیشان بایستند، حذف می‌کنند. امروز همه می‌دانند که اسامی، واژه‌ها، مقالات، تصاویر، ویدیوها، مواعظ یا حتی پیام‌های تسلیت ساده نیز بدون هیچ هشدار قبلی حذف می‌شوند.

شیخ اکرم الکعبی تصریح کرد: این مسائل، "جهاد تبیین" را که مقام معظم رهبری (دام‌ظله) بر آن تأکید دارند، بر ما واجب می‌کند. ایشان جهاد تبیین را واجب عینی و فوری اعلام کردند و لذا بر هرکسی که می‌تواند جواب این اندیشه‌ها را بدهد و با آن‌ها مقابله کند و افراد را ارشاد کند، واجب است که فوری اقدام نموده و برای ادای تکلیف مکتبی خود منتظر دعوت کسی نماند.

وی ضمن فراخواندن کاربران مؤمن به حضور گسترده در فضای مجازی برای انجام وظیفه مکتبی و جهادی، تأکید کرد: تبیین و مقابله با افکار منحرف و شبهات، شایعات، دروغ‌پراکنی‌ها و فریب در فضای مجازی، از فعالیت نظامی در میدان جنگ کمتر نیست، زیرا فعالیتی برای مصون‌سازی جوانان و جامعه و حفظ آنان است تا فریب نخورند و در جبهه دشمن قرار نگیرند.

دبیرکل نُجَباء خاطرنشان کرد: هرچند اکثر فضای مجازی (اگر نگوییم کل آن) در دست دشمن است، اما جهاد ما مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های جایگزین و شناسایی نقاط ضعف دشمن در این عرصه است؛ همانگونه که رزمنده استشهادی خود را به قلب میدان معرکه می‌رساند و در زمین دشمن عملیات انجام می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha