فرماندار قشم : ۸۲۷ میلیارد ریال اعتبار استانی به شهرستان قشم اختصاص یافت

قشم - ایرنا - فرماندار شهرستان قشم گفت:  ۸۲۷ میلیارد ریال اعتبار استانی و متوازن سال جاری برای اجرای طرح‌های این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، این مطلب را محمد محمدحسینی در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان قشم عنوان و اظهار داشت: ۴۰ درصد از مجموع اعتبارات استانی و متوازن اختصاص یافته سال جاری به این شهرستان بیش از دیگر حوزه ها به آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، عمومی و عمران شهری و روستایی اختصاص یافته است.

وی گفت: علاوه بر موارد یادشده، بهداشت و درمان، انرژی، منابع آب، گردشگری و تفریحات از جمله فصل های دارای اعتبار مصوب استانی و متوازن برای این شهرستان در سال ۱۴۰۱ هستند.

فرماندار شهرستان قشم مجموع اعتبارات استانی و متوازن سال جاری را هشتصد و ۲۷ میلیارد ریال ذکر کرد.

محمد حسینی توضیح داد: در مقایسه با سال پیش اعتبارات شهرستان قشم ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با یادآوری تاکید و اهتمام دولت به تکمیل پروژه ها در موعد مقرر از اتمام ۹۰ درصد پروژه های سال پیش و پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های باقیمانده در این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان قشم با یادآوری این نکته که این تنها بخشی از اعتبارات پروژه های شهرستان در سال جاری است، اظهار داشت: از دستگاه های متولی می خواهم که با هماهنگی با فرمانداری، ارتباط، رایزنی و پیگیری های لازم را با ادارات کل و وزارتخانه ها برای جذب سایر منابع و ظرفیت های ممکن دنبال کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha