شرکت ایرانسل مکلف به ساماندهی سایت های مخابراتی خود در کیش شد

کیش - ایرنا - رییس هیات امنای تله کیش گفت: شرکت ایرانسل به عنوان یکی از اپراتورهای تلفن همراه فعال جزیره مکلف به ساماندهی سایت های مخابراتی خود شد.

به گزارش ایرنا، سیدعلیرضا اردوبادی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ساماندهی ساماندهی دکل های مخابراتی با حضور نمایندگان شرکت ایرانسل اظهار داشت: خدمات‌رسانی مطلوب در جزیره کیش اولویت تله کیش به عنوان متولی ارایه خدمات تلفن همراه است و شرکت ایرانسل نیز در این راستا باید نسبت به ساماندهی سایت های مخابراتی تحت اختیار خود اقدام کند.

سرپرست اپراتور تله کیش نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر از ۳۹ دکل مخابراتی موجود در سطح جزیره  مسوولیت کامل ۱۰ سایت بر عهده این شرکت است.

محمد عزیزی اظهار داشت: ضعف عملکرد پیمانکار پیشین که کماکان مسئولیت ۲۰ سایت را برعهده دارد و ساختار غیر اصولی سایت ها و عدم نظارت کافی در نصب تجهیزات موجب اصطحلاک بالای سیستم های خنک کننده و به تبع آن بازگذاشتن درب تعدای از سایت های اپراتور ایراسنل گردیده است که می بایست در اسرع وقت تصحیح و بروزرسانی شود.

مدیر راه اندازی سایت های کشور اپراتور با بیان اینکه ساماندهی و برطرف کردن مشکل سیستم خنک‌کننده سایت‌ها در کیش را از برنامه های اصلی این شرکت اعلام کرد گفت: سیستم های خنک کننده سایت های ایرانسل به منظور حفظ و نگهداری از این تجهیزات برابر هوای گرم و شرجی این جزیره تا انتهای مردادماه به روز رسانی و تجهیز می شود.

نبوی افزود: با توجه به پیشنهاد تله کیش در خصوص تغییر در فضای بسته سایت ها به نحوی که بدون سیستم خنک کننده تجهیزات نصب شده قابل بهره برداری باشد، پنج سایت به صورت پایلوت برای این تغییر آماده شده است.

وی گفت: همچنین قبل از پایان شهریور پنج دکل مخابراتی این اپراتوردر حال ارتقا به نسل پنجم خدمات اینترنت تلفن همراه بوده که تا پایان شهریور این اقدام به نتیجه می رسد.

اسفند سال ۱۳۹۹ اولین سایت نسل پنجم تلفن همراه در جزیره کیش توسط شرکت ایرانسل راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha