۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84853036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر به ۶۰۷ بیمار نیازمند در خراسان جنوبی کمک کرد

بیرجند - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به ۶۰۷ بیمار نیازمند این استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

محمدعلی کاوسی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک حمایتی درمانی بلاعوض به ۶۰۷ بیمار نیازمند اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از بیماران نیازمند از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است افزود: عموم افراد نیازمند می‌توانند از این کمک بلاعوض برخوردار شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بیماران نیازمند می‌توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر و ارائه درخواست مساعدت و اسناد درمانی و دارویی به واحد مددکاری معاونت داوطلبان از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه بیماران نیازمند پس از انجام امور مددکاری، کمک هزینه درمان و داروی خود را دریافت می‌کنند افزود: سقف کمک‌ها برای هر بیمار نیازمند تا مبلغ هفت میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کاوسی بیان کرد: کمک‌های درمانی انجام شده به بیماران در زمینه‌های کمک هزینه دارو و درمان، بستری طبی و جراحی، ارتز و پروتز، زایمان طبیعی، کمک هزینه پاراکلینیکی، کمک هزینه تعمیر و تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تامین وسایل بهداشتی درمانی و مصرفی، کمک هزینه درمان سرپایی همچنین کمک هزینه شیر خشک است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha