۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 84852872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دلفان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبر: 84852872
دلفان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: این شهرستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و تعداد مراجعه بیماران بیماری کووید۱۹ نسبت به گذشته افزایش پنج برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف رضا جهانیان روز یکشنبه در نشست مدیران شهرستان دلفان افزود: میانگین مراجعات به اوزژانس بیمارستان سینا دلفان روزانه یک هزار تا هزار و پانصد نفر است که تعداد موارد مثبت به  کووید۱۹با افزایش پنج برابری مواجه و حتی در برخی روزها به ۱۰برابر افزایش یافته است.
وی افزود: متاسفانه در ۲ هفته گذشته ۲ مورد فوتی داشته ایم که نشان دهنده بحرانی بودن اوضاع است.
به گفته جهانیان کل فوتی های شهرستان دلفان از ابتدای شیوع کرونا ۱۴۴مورد بوده است.
مدیر شبکه بهداشت درمان دلفان بیان کرد: تعداد موارد بستری  روزانه در بیمارستان به میانگین ۱۷نفر در روز رسیده است و هم اکنون ۶۹بیمار مثبت وجود دارد و تعداد۲۳نفر در بیمارستان بستری هستند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان با ابراز نگرانی از رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی تاکید کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان دلفان به کمتر از ۳۰درصد رسیده و میزان استفاده از ماسک ۱۵درصد است.
وی با تاکید بر انجام واکسیناسیون برای پیشگیری از این بیماری خاطر نشان کرد: میزان واکسیناسیون در این شهرستان در دُز اول ۱۰۶هزار نفر حدود۷۶درصد، دُز دوم ۶۶درصد، دُز سوم ۳۶درصد است که مشارکت بیشتر شهروندان  احساس می شود.
وی خواستار الزامی شدن استفاده از ماسک در محیط های اداری شد و افزود: عدم ارائه خدمت به مراجعان ادارات که فاقد ماسک هستند و تعطیلی استخرهای شنا باید در اولویت قرار گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha