چهار بازیکن جدید به تیم ۹۰ ارومیه پیوستند

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فوتبال ۹۰ ارومیه از جذب چهار بازیکن جدید خبر داد و گفت: ۲ بازیکن از تیم‌های پایه باشگاه و ۲ مهاجم نیز از تیم‌های ماهشهر و یزد به این تیم پیوستند.

یحیی بهاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «رامین نجف‌پور» و «پوریا نجفقلی‌زاده» از تیم ب باشگاه، «اصغر خسروی» مهاجم فصل گذشته «خلیج فارس ماهشهرم و «مهرداد چهارده معصوم» مهاجم فصل گذشته تیم یزد لوله با قراردادی ۲ ساله به ۹۰ ارومیه پیوستند

وی اظهار کرد: همچنین برای آماده سازی تیم فوتبال ۹۰ جهت حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال امسال، «عماد علیپور» هافبک و «حسین پرورش» مهاجم این تیم قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.

مدیرعامل ۹۰ ادامه داد: پیش از این نیز قرارداد «هدایت حسن‌پور» و «احسان جوشن» مدافعان این باشگاه و «هادی آقازاده» هافبک تیم تمدید شده بود.

بهاری اضافه کرد: تیم ۹۰ با هدایت «داریوش هرمزی» و «سعید غلام‌زاده» به عنوان مربی، «سیدصمد اکبری» به عنوان مربی بدنساز و «نوید حقیقت» به عنوان مربی دروازه بان‌ها در فصل جدید لیگ دسته دو حضور خواهد داشت.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته دوم علی رغم رقابت تا هفته‌های پایانی با مدعیان از راهیابی به لیگ دسته یک باز ماند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha