۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84852698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: از افتتاح‌ نمایشی طرح‌ها در هفته دولت جلوگیری می‌شود

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه در هفته دولت امسال از افتتاح‌ نمایشی طرحهای مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی جلوگیری می‌شود گفت: هر پروژه‌ای بلافاصله بعد از بهره برداری باید در مسیر خدمت رسانی به مردم قرار بگیرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان «علیرضا قاسمی‌فرزاد» در جلسه‌ بزرگداشت هفته‌ دولت با حضور معاونان و مدیران ستادی استانداری افزود: در دولت سیزدهم کارها و برنامه های بزرگ و مطلوبی انجام شده است که باید صادقانه اطلاع رسانی شود و انعکاس داشته باشد.

استاندار همدان گفت: رسالت اصحاب رسانه‌ بازتاب و انعکاس اخبار فعالیت ها و افتتاح پروژه های بزرگ و موثری است که با وجود تمامی تنگناها و مشکلات از سوی دولتمردان سیزدهم در یک سال گذشته اجرا شده است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی دستاوردها و طرحهای قابل افتتاح شاخص خود را برای هفته دولت اعلام کنند تا با انعکاس و اطلاع رسانی به موقع از سوی رسانه ها، امید به جامعه داده شود.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: بازتاب رسانه‌ای سفر رییس جمهور به استان همدان، بسیار درخشان بود که این موضوع نشان از همدلی و اتحاد مسئولین در استان دارد.

به گزارش ایرنا، هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهور) و شهید محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha