پاسخگویی مدیران تأمین اجتماعی به مردم از طریق سامانه تلفنی ١۴٢٠

تهران - ایرنا - مدیران حوزه‌های برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی؛ درمانی، بیمه‌ای و مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در هفته جاری در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان، پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات احتمالی بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و سایر اقشار خواهند بود.

به گزارش ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین سایر اقشار مردم می‌توانند در این هفته، سئوالات، پیشنهادها و انتقادهای احتمالی خود در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، برنامه‌ریزی و مالی و نیز خدمات الکترونیک و غیرحضوری تأمین‌اجتماعی را از طریق تماس با شماره تلفن ١۴٢٠، به‌طور مستقیم با مدیران حوزه‌های نامبرده مطرح کنند.
مدیران حوزه برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی: روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱، مدیران حوزه فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات: روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵، مدیران حوزه درمان: روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ و مدیران حوزه بیمه‌ای: روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در مرکز تماس ١۴٢٠ پاسخگوی مردم خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha