۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84852314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصلاح نکردن قیمت‌ها با هر دلیل و توجیهی پذیرفتنی نیست

گرگان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تغییر و اصلاح نکردن قیمت‌ها با هر دلیل و توجیهی از هر بخش و تولیدی قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد دهنوی عصر شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سالن جلسات شهید رجایی ساختمان اصلی استانداری اظهارداشت: از چند فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ بازدید کردم که قیمت برخی اقلام مصرفی با قیمت مصوب تفاوت داشت و زمانی که به مدیر فروشگاه تذکر دادیم اعلام کرد سامانه ما ملی است و باید از طریق مرکز اصلاح قیمت را انجام دهیم که این توجیه قابل پذیرش نیست.

وی بیان کرد: با بررسی میدانی گزارش‌های مردمی درخصوص فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دستور برخورد فوری با فروشگاه‌های متخلف در توزیع اقلام اساسی را صادر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: نظارت‌ها بر بازار باید افزایش پیدا کند و دستگاه‌های نظارتی باید با تقویت تیم‌های نظارتی سطح نظارت را افزایش دهند.

معاون استاندار گلستان گفت: اگر کسی قرار نیست از قانون تمکین کند با این فرد برخورد قانونی انجام شود و در این موضوع با کسی تعارف نداشته باشید.

دهنوی با اشاره به فعالیت موکب‌های اربعین گفت: تعداد موکب‌های گلستانی که امسال در مسیر نجف تا کربلا فعال خواهند بود افزایش داشته و بر اساس پیش‌بینی‌ها تعداد زائران اعزامی از گلستان نیز در مراسم پرفیض و بزرگ پیاده‌روی اربعین نیز افزایشی خواهد بود.

وی اضافه کرد: باید در اندازه توان و بضاعت بتوانیم به این مراسم بزرگ کمک کنیم و اقلام اساسی را بر اساس نیاز تزریق کنیم.

وی تصریح کرد: سهمیه‌ها در ستاد اربعین بررسی و مدیریت خواهد شد و اقلام به تمام موکب‌ها اختصاص خواهد یافت.

دهنوی جهاد کشاورزی را مکلف کرد هرچه سریعتر ساز و کار خرید و فروش برنج در استان را تعیین تکلیف کند تا تنظیم بازار برنج برهم نخورد و به مشکل برخورد نکنیم.

وی با اشاره به کوتاهی بخش خصوصی در پرداخت طلب برخی گندمکاران و کلزاکاران استان، تصریح کرد: در جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار به بررسی ویژه این موضوع و حل مشکلات مطرح شده پرداخته خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha