۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84852111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: بالابردن آمار واکسیناسیون و تزریق دوز یادآور در ایلام ضروری است

ایلام - ایرنا - معاون استاندار ایلام با تاکید بر افزایش آمار واکسیناسیون و تزریق دز یادآور در استان گفت: فرمانداران با فعال کردن طرح شهید سلیمانی رهگیری بیماران را دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا با بیان اینکه اهتمام دولت سیزدهم برای مهار کرونا اظهار داشت: با تلاش و اهتمام دولت سیزدهم آمار مبتلایان و فوتی ها به صفر رسید.

وی افزود: اما در شرایط فعلی و با سویه جدید کرونا، چه در سطح جهان و کشور و به تبع آن در استان ایلام نیز شاهد افزایش تعداد مبتلایان و افزایش مرگ و میر به نسبت هفته های گذشته هستیم.

معاون استاندار ایلام با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها تاکید کرد: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن، بیش از ایام گذشته ضروری است.

حسنی با تأکید بر نقش مهم رسانه ها و صداوسیما در آگاهی بخشی و رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق دُز یادآور، افزود: افرادیکه فاصله زمانی تزریق واکسن آنها از ۶ ماه گذشته، ضرورت دارد نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند. 

وی همچنین بر ضرورت استفاده از ماسک در جلسات اداری و مشارکت ادارات و ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی در تزریق واکسیناسیون پرسنل تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به حجم مسافران ورودی و خروجی، باید پروتکل های بهداشتی توسط مسافران رعایت و برگزاری مراسمات با تجمعات بالا ترجیحا در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شود.

حسنی افزود: همچنین در خصوص تست گیری از زوار برگشتی، متناسب با میزان جمعیت و افزایش نیروی متخصص باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به طرح ارزشمند شهید سلیمانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در صورت نیاز از این ظرفیت که در گذشته خیلی مؤثر واقع شد، استفاده نماید.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد گسترش این بیماری و اعمال محدودیت‌ها نباشیم و از هر گونه عادی انگاری باید پرهیز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha