اعضای هیأت رئیسه ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان پردیس انتخاب شدند

پردیس- ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: همزمان با آغاز دومین سال فعالیت از ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیأت رئیسه ۴روستای بخش مرکزی شهرستان پردیس انتخاب شدند.

محمود حیدری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جلسه انتخاب هیات رئیسه سال دوم دوره ششم شوراهای اسلامی روستاهای باغکمش،کرشت ، واصفجان و اصطلک با حضور هریک از اعضای شوراهای اسلامی به تفکیک روستاها در محل بخشداری مرکزی پردیس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسات، ضمن تأکید بر لزوم تلاش اعضای شوراهای اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم، از آنان خواسته شد تا در راستای تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم در توجه به مناطق محروم و روستایی، اهتمام خود را در توسعه امکانات در مناطق روستایی به کار ببرند تا از مهاجرت روستانشینان به مناطق شهری جلوگیری شود.

اعضای هیأت رئیسه ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان پردیس انتخاب شدند

بخشدار مرکزی پردیس توضیح داد: در انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی روستای باغکمش، سهراب شکاری به عنوان رئیس، صوفیا صدرالاسلامی به عنوان نایب رئیس، سعید چراغی به عنوان منشی اول و علیرضا شکاری و عباس نوری به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی روستا، انتخاب شدند.

حیدری افزود: در روستای کرشت و با رأی اعضای شورا اسلامی روستا، علی چراغی به عنوان رئیس، بهمن نجاتی به عنوان نایب رئیس ، الهام تابان پور به عنوان منشی و مسعود عباسی و مرتضی میرزایی به عنوان اعضای اصلی، برای فعالیت در دومین سال ششمین دوره شوراهای اسلامی، انتخاب شدند.

وی ادامه داد:  در روستای واصفجان، یوسف خاکساری به عنوان رئیس، ابراهیم طهماسبی به عنوان نایب رئیس و کاظم صومی به عنوان منشی انتخاب شدند.

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی روستای اصطلک را به ترتیب فرهاد کمالی رئیس، جعفر نقدی نایب رئیس ، فریدون احمدی به عنوان منشی، انتخاب شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha