قصرفیروزه قهرمان رقابت‌های «چوگان مالکین» شد

تهران - ایرنا - تیم چوگان قصرفیروزه به مقام قهرمانی جام مالکین دست یافت و تیم‌های پاسارگاد و زاگرس نیروی زمینی ارتش به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون چوگان، مسابقه رده‌بندی چوگان «جام مالکین»، با رقابت تیم‌های زاگرس نزاجا و البرز نزاجا آغاز شد که این مسابقه با نتیجه ۶-۵ به نفع چوگان‌بازان زاگرس تمام شد.

در ادامه مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا، شاهد رقابت چوگان‌بازان قصرفیروزه و پاسارگاد بود که نتیجه این رقابت ۵-۴ به نفع تیم قصرفیروزه تمام شد.

بر این اساس تیم قصرفیروزه به مقام قهرمانی جام مالکین دست یافت و تیم‌های پاسارگاد و زاگرس نیروی زمینی ارتش به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته برگزاری مسابقات، رقابت‌های چوگان آقایان جام مالکین از ۲۰ مرداد ماه به میزبانی مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) برگزار شد که این دوره از مسابقات با سطح هندیکاپ منفی ۲ تا صفر بود.

نخستین روز مسابقات چوگان جام مالکین از ۲۰ مرداد با حضور ۴ تیم پاسارگاد، البرز نزاجا، قصرفیروزه و زاگرس نزاجا در مجموعه چوگان و سوارکاری قصرفیروزه (شهداء) برگزار شد.

ابتدا تیم‌های پاسارگاد و زاگرس نزاجا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ۷ – ۴ به سود پاسارگاد تمام شد.

دومین مسابقه جام مالکین نیز با رقابت تیم های قصرفیروزه و البرز نزاجا آغاز شد؛ در این رویداد تیم قصرفیروزه توانست با کسب نتیجه ۶ – ۳ پیروز میدان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha