دولت سیزدهم و نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام / اسماعیلی از اختصاص بودجه برای اتمام طرح‌های ۲۰ ساله گفت

تهران- ایرنا- محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی به ۳۱ سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور قبل از یک سالگی دولت اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی با بیش از ۷هزار میلیارد بودجه برای اتمام زیرساخت‌های فرهنگی که بعضا بیش از ۲۰ سال طول کشیده بود، به پایان رسید.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا، اسماعیلی در این توئیت نوشت: قبل از یک سالگی دولت، ۳۱ سفر استانی، با بیش از ۷هزار میلیارد بودجه برای اتمام زیرساخت‌های فرهنگی که بعضا بیش از ۲۰ سال طول کشیده بود، به پایان رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بسیاری از آنها راه اندازی و بقیه مصوبات هم در کوتاهترین زمان اجرایی خواهد شد. خدا قوت آقای رئیس جمهور.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور که از روز پنجشنبه در قالب سی و یکمین سفر استانی به کرمان سفر کرده بود، جمعه شب با ۲۱۶ مصوبه برای توسعه دیار کریمان، این استان را به مقصد پایتخت ترک کرد.

رئیس جمهور در پایان سفر استانی به کرمان و در نشست خبری تاکید کرد که سفرهای استانی ما، نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام است. به اندازه پنجاه سال پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد و ما بنا داریم از اولویت‌ها آغاز کنیم.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha