۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۱۹
کد خبر: 84851447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساکت الهامی: ناشناخته بودن حریف به نفع تیم هوادار شد

اراک - ایرنا - سرمربی تیم هوادار تهران گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک بسیار قدرتمند است اما ناشناخته بودن بازی برابر این تیم به نفع تیم هوادار تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،ساکت الهامی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و هوادار تهران افزود: باید قبول کرد اراک در حال تبدیل شدن به قطب فوتبال است چرا که تمام ابزار تیم حرفه ای همچون مربی و تماشاگر را دارد.

وی تاکید کرد: تبریک ویژه ای باید به مهدی رحمتی سرمربی این تیم بگویم چرا که تیم بسیار خوبی دارد به ویژه بازیکنان خارجی آن من را متعجب کردند و نشان دادند برابر تیم توانمندی قرار گرفته ایم، هیچ تیمی بازیکنان خارجی همانند بازیکنان تیم آلومینیوم ندارد.

سرمربی تیم هوادار تهران اظهار داشت: تیم هوادار نیم ساعت نخست به گل رسید و خیلی خوب بازی را آغاز کرد و نیمه نخست بازی متعادل شد اما نیمه دوم تیم اراک خیلی تمایل داشت زود به گل برسد و پس از آن به گونه ای بازی کنند که گل دوم را نیز به ثمر برسانند.

الهامی ادامه داد: به نظر می رسد تا حدودی تیم آلومینیوم اراک، بازی را بی حوصله ادامه داد تا زود به دروازه حریف برسد اما تیم هوادار ابزارش را برای دفاع کردن داشت.

وی تصریح کرد: موقعیت آنچنانی به تیم آلومینیوم اراک ندادیم و حتی در ضد حمله می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده مناسب تری کنیم.

سرمربی تیم هوادار تهران گفت: بازیکنان تیم آلومینیوم اراک، ۲۰ دقیقه آخر بازی فشار زیادی به دروازه تیم هوادار وارد کردند و شرایط را برای ما سخت کردند که خوشبختانه توانستیم سه امتیاز با ارزش بازی را کسب کنیم.

الهامی بیان کرد: زمانی که گل را به ثمر رساندیم نیمکتمان خوشحال تر از داخل زمین بود و این برای آینده تیم امیدوار کننده است.

وی توضیح داد: تبریک می گویم به تیم آلومینیوم اراک چرا که به طور قطع در آینده تیمی خواهد بود که جایگاه جدولی آن امسال بسیار بهتر از فصل گذشته خواهد شد.

سرمربی تیم هوادار تهران در خصوص داور این بازی نیز گفت: داوری هم خوب بود و تبریک می گویم داور توانمندی بود و به طور حتم برای بازی های بین المللی کاملا شایسته است.

الهامی عنوان کرد: تیم آلومینیوم اراک در تهران پیروز شد و امشب هم خوب بود تصور نمی کردم تا این اندازه قدرتمند باشند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha