۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
کد خبر: 84851351
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازی‌های کشورهای اسلامی/ بهشتی‌طلا، طلایی شد

۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
کد خبر: 84851351
بازی‌های کشورهای اسلامی/ بهشتی‌طلا، طلایی شد

تهران- ایرنا - شیرزاد بهشتی طلا در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی با برتری مقابل حریف قزاقستانی خود در بازی‌های کشورهای اسلامی، مدال طلا را بدست آورد.

به گزارش ایرنا، مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر یک از سد فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل تورابک تیرکاشیف از ازبکستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بهشتی طلا در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ تینار شارشنبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند پناهی در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر بوراک اوزون از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. حسینوند در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان شکست خورد و پنجم شد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha