ورزشگاه یادگار امام تبریز تا نهم شهریور آماده می‌شود

تبریز - ایرنا - معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت شبانه روزی برای آماده سازی ورزشگاه یادگار امام تبریز، گفت: درصدد هستیم تا ورزشگاه را تا نهم شهریور جاری آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعطا شرفشاهی روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه تلاش ما در دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و پیمانکار مربوطه این است تا نهم شهریور سال جاری ورزشگاه یادگار امام تبریز را برای بازی های خانگی تیم فوتبال تراکتور در لیگ بیست و دوم برسانیم، در عین حال گفت: هیچ وقت کیفیت را فدای زمان نکرده و در صورت طولانی شدن امر بازسازی یکی، ۲ هفته نیز برای اتمام پروژه زمان خواهیم خواست.

معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با انتقاد از قضاوت بعضی از افراد در شبکه های مجازی مبنی بر اینکه در این مدت زمان بازسازی ورزشگاه چرا پایان نیافته است، گفت: ما با تغییرات و اقداماتی که باید در گذشته انجام می شد و متاسفانه نشده بود درگیر شدیم و این امر در طولانی شدن فرایند بازسازی تاثیر گذار بود.

شرفشاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغی بالغ بر هفتاد میلیارد ریال برای قسمت رختکن ها، سرویس بهداشتی، دوش و اتاق ماساژ و همچنین موتورخانه تازه تاسیس شده ورزشگاه هزینه کرده ایم و همچنین حدود پنجاه میلیارد ریال برای مرمت و تغییرات اساسی در چهار پروژکتور ورزشگاه که هر کدام وزنی بیش از ۳۵ تن داشتند هزینه کردیم.

وی در خصوص برآورد مبلغ نهایی برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام گفت: اگر خوش بینانه نگاه کنیم مبلغی حدود چهارصد میلیارد ریال برای اتمام بازسازی اصولی این ورزشگاه نیاز است.

ورزشگاه یادگار امام تبریز تا نهم شهریور آماده می‌شود

شرفشاهی با بیان اینکه اگر در پایین آوردن پروژکتورها تعلل می کردیم با فاجعه ای شبیه به ساختمان متروپل و پلاسکو روبرو می شدیم، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در بحث های عمرانی جزو سه دستگاه برتر استان آذربایجان شرقی می باشد.

وی یادآور شد: در پایین آوردن پروژکتورهای ورزشگاه مشاهده کردیم که در پدستال ها (به ستون های بتنی کوتاهی گفته می شود که عموما بر روی پی های بتنی اجرا می شود و بر روی آن ها صفحه زیرستون و سپس ستون های فلزی نصب می گردد) در مدت بیست و پنج سال گذشته به دلیل عدم عایق کاری و با نفوذ آب پوسیدگی هایی ایجاد شده است.

شرفشاهی افزود: با ابتکار عمل همکاران و تلاش شبانه روزی این مشکل حل و فصل شده و ترکیدگی های به وجود آمده با اصلاح اصولی مرمت شد .

ورزشگاه یادگار امام تبریز تا نهم شهریور آماده می‌شود

وی با بیان اینکه بازیکنان هر۲ تیم از یک ورودی وارد ورزشگاه شده و همچنین از این مسیر خارج خواهند شد، اظهار کرد: مسیر میکس زون هم از این ورودی خواهد بود تا خبرنگاران و عکاسان ورزشی محترم نیز در مصاحبه با بازیکنان و کادر فنی با مشکلی روبرو نشوند.

شرفشاهی با بیان اینکه در بازسازی ورزشگاه از سرامیک های درجه یک موجود در بازار استفاده کردیم، اضافه کرد: برای اولین بار در ورزشگاه جکوزی آب یخ برای بازیکنان و حتی اتاق برای مربیان تیم ها نیز تاسیس شده است تا بتوانیم در مسابقات آسیایی و بازی های مهم به نوعی آبروداری کنیم.

ورزشگاه یادگار امام تبریز تا نهم شهریور آماده می‌شود

تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی لیگ بیست و دوم ساعت بیست و  ۳۰ دقیقه شنبه ۲۲ مردادماه جاری در سیرجان با گل گهر دیدار می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha