ملت فلسطین برای برگزاری "روز خشم" آماده می‌شوند

تهران - ایرنا، شهروندان فلسطینی امروز جمعه برای برگزاری "روز خشم" به منظور محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن آماده می شوند.

به گزارش ایرنا، نیروها و گروههای فلسطینی از شهروندان فلسطینی خواسته اند تا در برنامه های روز خشم برای محکوم کردن جنایات صهیونیستها و اقدامات تجاوزگرانه آنها علیه مقدسات دینی به طور گسترده شرکت کنند.

واصل ابویسف هماهنگ کننده نیروها و گروههای فلسطینی به رادیو صدای فلسطین گفت: دامنه این برنامه ها برای تاکید بر وحدت ملت فلسطین در مقابله با اشغالگران گسترش خواهد یافت.

وی افزود: اشغالگران جنگی همه جانبه علیه ملت فلسطین به راه انداخته اند و این ملت باید از خود دفاع کند و به مقاومت مردمی از منطقه "کفرقدوم" تا "مسافر یطا" در کرانه باختری ادامه دهد.

فراخوان برای حضور گسترده در شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی انجام شده است.

آمارهای رسمی نشان می دهد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، ۱۳۲ شهروند فلسطینی در جنایت های اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه به شهادت رسیده اند.

رژیم صهیونیستی در تجاوز نظامی سه روز اخیر خود به نوار غزه ۴۷ شهروند فلسطینی از جمله ۱۵ کودک را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله نزدیک به یکصد کودک و نوجوان را زخمی کرد.

این درحالی است که جنایت های اشغالگران در کرانه باختری رود اردن نیز ادامه دارد و در سه روز اخیر دستکم چهار شهروند فلسطینی جان خود را به ضرب گلوله صهیونیست ها در این منطقه از دست دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha