۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84850934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ارتباط شهرداری همدان با سازمان نظام مهندسی ساختمان از طریق فیبرنوری فراهم شد

همدان-ایرنا- رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری همدان گفت: ارتباط دبیرخانه شهرداری همدان با سازمان نظام مهندسی ساختمان از طریق شبکه فیبرنوری فراهم شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شهرداری همدان «جواد مختاری» افزود: درگذشته ارتباط بین دبیرخانه سازمان نظام مهندسی و شهرداری همدان با استفاده از سامانه ECE در بستر اینترنت صورت می گرفت که با معایبی نظیر ناامنی، قطعی اینترنت، سرعت پایین و ارسال نامه ها به صورت غیرمستقیم از دبیرخانه به دبیرخانه همراه بود.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه FCF  در بستر فیبر نوری ادامه داد: امکان ارسال نامه ها به صورت مستقیم در کارتابل اشخاص تعریف شده در سازمان نظام مهندسی و مناطق چهارگانه شهرداری ، معاونت شهرسازی و معماری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در بستر امن ارتباطی و عدم نیاز به اینترنت و سرعت قابل ملاحظه فراهم شده است.

رئیس سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان با قدردانی از همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در راه اندازی این سامانه خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای تبادل اطلاعات بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری همدان، لزوم تسریع در پاسخ استعلامات و گزارشات مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی در سامانه جدید "FCF" فراهم شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری در راستای توسعه شبکه فیبرنوری کلانشهر همدان طرح جامعی را به عنوان یکی از پروژه های زیرساختی حوزه فناوری اطلاعات سال گذشته آغاز کرده است.

مختاری با بیان اینکه مهم‌ترین مزیت و ظرفیت استفاده از شبکه فیبرنوری، سرعت انتقال داده (اطلاعات) است، گفت: موارد دیگر استفاده از این فناوری در شبکه های تلفن شهری و بین شهری و سیستم های کامپیوتری و شبکه اینترنت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha