به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزهپور در بازدید امور آب وفاضلاب مناطق یک و سه بندرعباس با اشاره به وضعیت آب هرمزگان و برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین نیاز آبی مشترکان بویژه روستاها افزود: مدیران امور آب بایستی طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد توزیع عادلانه آب در استان باشیم.
وی تاکید کرد: مدیران امور آب در این زمینه ضمن افزایش نظارت، شرایطی فراهم کنند تا نیاز آبی مردم بدون کمترین مشکل تامین شود.
حمزهپور بیان داشت: یکی از معضلاتی که باعث هدر رفت آب و ایجاد زحمت برای مردم می شود شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع است که رفع این مشکلات به صورت ویژه در دستورکار قرار میگیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین بر وصول به موقع مطالبات تاکید کرد و اظهار داشت: وصول مطالبات در خدمات رسانی آبفا تاثیر بسزایی دارد، از این رو می طلبد مدیران نیز در این زمینه به طور ویژه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ضمن بررسی روند خدمات رسانی به مشترکان تکریم ارباب رجوع را ضروری دانست و ادامه داد: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل در شرکت آب و فاضلاب پذیرفته شده است و این مهم باید در روند خدمات رسانی مورد توجه قرار گیرد.
حمزه پور ابزار داشت: با هدف تسهیل در خدمات رسانی به مشترکان، عمده خدمات آبفا به صورت اینترنتی ارائه می شود که انتظار است همکاران نیز در اسرع وقت به درخواست های مردمی پاسخ دهند تا مشترکان برای پیگیری خواسته هایشان نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند.