۲۱ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84850868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ پیروزی برای نمایندگان هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور رقم خورد

بندرعباس - ایرنا - در بازی هفته دوم لیگ دسته‌یک فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهرداری پارسیان و شهرداری بندرعباس برحریفان خود پیروز شدند اما بازی فولاد هرمزگان با ملوان بندر انزلی در بندرعباس نیمه تمام ماند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در این سری رقابت‌ها تیم فولاد هرمزگان در خانه به مصاف تیم ملوان بندر انزلی رفت و بر خلاف جریان بازی ملوان بندر انزلی در دقیقه دوم بازی به گل رسید اما افشین آشیان در دقیقه پایانی وقت نخست گل تساوی را برای  فولاد به ثمر رساند تا بازی در وقت نخست با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.
 در وقت دوم  بر خلاف ۱۲ دقیقه اول این فولاد هرمزگان بود که با به دست گرفتن توپ و میدان ۶ بار توسط «امیر حسین حمزه پور» ۲ گل ، «علی رضایی» «موسی خاکش زاده» و «امیرحسین تنیان» ۲ گل دروازه مهمان خود را باز کردند.
در این نیمه، ملوان بندرانزلی به گل دوم رسید و در وقت  سوم باز هم فولاد روی گلزنی موسی خاکش زاده به گل هشتم رسید. 
تیم ملوان بندرانزلی بعد از پذیرفتن گل هشتم به دلیل اعتراض به قضاوت داوران،  بازی را ادامه ندادند تا این دیدار با نتیجه ۸ بر ۲ به سود فولاد هرمزگان نیمه تمام بماند. 
 دیگر نماینده هرمزگان شهرداری پارسیان که در بازی اول به همنام بندرعباسی خودش باخته بود، در این هفته در پارسیان از تیم پارت سمنان میزبانی کرد. 
تیم سمنانی در بازی هفته اول ۳ بر ۲ شهرداری چلیچه را  شکست داده بود اما در این بازی در پایان ۵ بر ۲ بازی را به شهرداری دشتی پارسیان واگذار کرد تا نخستین پیروزی این تیم رقم بخورد.
 برای تیم شهرداری دشتی پارسیان «ابراهیم دکانبحری» و «احمدجزایری» هرکدام ۲ گل و «احسان چمن آرا» یک گل زدند. 
تیم شهرداری بندرعباس نیز در هفته دوم به دیدار دهیاری ملاباشی یزد رفت، تیم یزدی به دلیل حضور نیافتن تیم نوشهری بازی اولش برگزار نشد و منتظر رای کمیته انضباطی است. 
 این بازی در پایان با نتیجه  ۳ بر ۲ به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا شهرداری بندرعباس هم دومین پیروزی خودش را دشت کند.
«منصور مدارایی»  ۲ گل و «رضا آزاد» یک گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند.