۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۸
کد خبر: 84850799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جامعه هنری استان مرکزی با شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کردند

اراک - ایرنا - جامعه هنری، جمعی از قاریان قرآن کریم،شعرا و ذاکران اهل بیت و تنی چند از مسئولان استان مرکزی عصر پنجشنبه با شهدای مدافع حرم اراک تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان داشت: با توجه به اهانتی که فردی نادان و منحرف نسبت به مقام شامخ شهدا و به طور ویژه شهید والامقام سردار شهید همدانی انجام داده بود، جامعه هنری استان بر آن شدند که باید یک واکنش هنری نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی تاکید کرد: همچنین باید جایگاه مقام شهید و شهادت به ویژه شهدای مدافع حرم را در جامعه مطرح و نهادینه و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه میان نسل جوان تقویت و ترویج کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: این تجدید میثاق و حضور هنرمندان استان مرکزی در قطعه شهدای مدافع حرم، التیام بخش دل خانواده های معظم شهدا و ایثارگر بود همچنین این مهم مد نظر ویژه باشد که درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا روز به روز ریشه دارتر می شود و با این اقتدار، دشمنان اسلام به اهداف شوم خود هیچگاه نمی رسند.

به گزارش ایرنا، پس از تلاوت قرآن کریم، موضوع شعرخوانی با موضوع شهدای مدافع حرم با ذکر فداکاری ها، ایثارگری و رشادت های این شهدای صدیق مخلص و مظلوم، ایراد سخنرانی با محوریت جایگاه برجسته شهدای مدافع حرم همچنین ذکر مصیبت و عرض ارادت به سرور و سالار شهیدان از جمله برنامه هایی بود که با حضور جامعه فرهنگ و هنر استان مرکزی برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha