مربی آلومینیوم اراک: بازیکنان از شرایط مطلوبی برخوردار هستند

اراک-  ایرنا - مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان از شرایط مطلوبی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم در بازی فردا پیروز میدان باشیم.

وحید فاضلی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم هوادار تهران در اراک، افزود: از تلاش بازیکنان در تمرینات راضی و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم هم در نقل و انتقالات همکاری خوبی داشت.

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بنا بر سیاست باشگاه آلومینیوم اراک این تیم نسبت به فصول گذشته، جوان سازی کرد و تلاش شد بازیکن جوان به تیم تزریق شود که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته باشد.

وی اظهار داشت:  اکنون میانگین سنی تیم آلومینیوم اراک از ۳۱ به ۲۸ سال کاهش یافته است. 

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت:  اردوی خارجی برای این تیم برگزار نشد، ۲ اردوی داخلی داشتیم و معتقدیم اردوی خارجی نمی‌تواند در موفقیت یک تیم تاثیر چندانی داشته باشد.

فاضلی افزود:  ۲ بازیکن خارجی برای تیم آلومینیوم اراک جذب شده و با این کار دست واسطه‌ها کوتاه شده زیرا با قیمت مناسب با این دو بازیکن قرار داد منعقد شده است. 

وی اظهار داشت: برای موفقیت تیم همه باید همکاری داشته باشند، کسب موفقیت فقط با بازیکنان و کادر فنی تیم محقق نمی شود بلکه باید هواداران و اصحاب رسانه هم مشارکت داشته باشند.

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اصحاب رسانه  در هشت هفته رقابت به تیم کمک کردند و حاشیه سازی نداشتند.

فاضلی، درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه افزود: این رقابت بدون تماشاچی برگزار می شود اما برای ما فرقی ندارد زیرا تیم رقیب، تیمی جوان و یک دست است و قابل احترام است و از معدود تیم هایی است که هوادار ندارد و تیم نوپایی است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فوتبال فردا در اراک میزبان هوادار تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha