۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۳
کد خبر: 84850552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی است

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان خنداب گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی و مردمی است.

مجید گازری روز پنجشنبه در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه و ادمین‌های فضای مجازی  به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، افزود: دولت سیزدهم در یک‌سال گذشته با رویکرد مردمی بودن و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی موفقیت‌های چشمگیری به‌دست آورده که نیاز است خبرنگاران نسبت به انعکاس آن بیش از پیش تلاش کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم در راستای تقویت اعتماد عمومی و امیدآفرینی در جامعه اقدام کنند.

فرماندار خنداب میزان خسارات سیلاب اخیر در این شهرستان را ۳۶۵ میلیارد و ۵۷۲میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: تمام ظرفیت‌ها برای جبران خسارات به‌کار گرفته شده است.

گازری اضافهرکرد: میزان خسارات وارده سیل  به قنوات شهرستان خنداب ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، کانال های انتقال آب ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، باغات انگور ۳۲۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال، مزارع آبی یک میلیارد و ۱۴۷میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و مزارع دیم ۵۹۴ میلیون ریال برآورد شده که بیشترین میزان خسارات سیل در روستای "درمن" بوده است.

وی تاکید کرد: کمترین جاده ارتباطی خاکی روستایی در استان مرکزی مربوط به شهرستان خنداب است که در صورت تزریق اعتبار، اقدامات لازم در خصوص آسفالت این جاده صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان خنداب اظهار داشت: اکنون مجموع پسماند شهرستان خنداب در راستای دیز آباد منتقل می شود که به واسطه انعقاد تفاهمنامه سه جانبه میان فرمانداری، شهرداری و دهیاری با اختصاص رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال مقرر شده که این پسماندها به اراک و در سایت جاده خمین منتقل شود.

گازری با بیان اینکه دفتر نمایندگی بنیاد علوی در شهرستان خنداب ایجاد شده گفت: امید است در سفر قریب الوقوع رییس بنیاد مستضعفان کشور، اعتبار لازم در راستای تکمیل درمانگاه جاورسیان همچنین تجهیز ۱۳ مدرسه کانکسی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان خنداب نیز در ادامه این نشست بیان کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان نسبت به مشابه سال گذشته ۲ و نیم برابر افزایش یافت.

محمد فرجی افزود: با توجه به اینکه رویکرد اصلی دولت سیزدهم تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی است از این رو عمده اعتبارات در این راستا هزینه می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha