ستاد امر به معروف پیگیر مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف است

مشهد- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: برخی از مردم با کارکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر آشنایی کافی ندارند، در حالیکه این ستاد پیگیر مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف است.

مهدی رضایی روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیدار با خبرنگاران ایرنا در مشهد به مناسبت روز خبرنگار افزود: در شرایط کنونی فعالیت‌های ستاد امر به معروف مغفول مانده است، در حالیکه  برخی این ستاد را با فعالیت‌هایی می شناسند که ارتباطی با وظایف امر به معروف ندارد.

وی بیان کرد: اگر مردم وظایف ستاد امر به معروف را بیشتر بشناسند، این ستاد را رها نمی‌کنند.

رضایی ادامه داد: بیشتر اوقات مردم ستاد امر به معروف را با گشت امنیت اخلاقی می‌شناسند که ارتباطی به ما ندارد و مربوط به جرایم آشکار و در حیطه وظایف نیروی انتظامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه رسانه‌ها زبان مردم و خط ارتباطی مردم هستند، افزود: تزریق امید در جامعه از جمله رسالتهای خبرنگاران است که در این خصوص رهبر معظم انقلاب نیز به طور مرتب تاکید دارند.

وی اظهار داشت: در فضای کنونی که فضای رسانه‌ای مسموم توسط امپراطوری رسانه‌ای غرب ایجاد شده، نقش ثمر بخش رسانه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این خصوص نیازمند شبکه‌سازی و انسجام بخشی هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha