۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84850324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک رفاه از طرح‌های سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری حمایت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین تلاش می‌شود تا از طرح‌های اشتغال‌زا و سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری حمایت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل لله‌گانی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های بانک رفاه در این استان تامین مالی برای تکمیل طرح‌های راهسازی است  که در همین رابطه ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح شهرکرد به شلمزار به ناغان پیش‌بینی شده است که چنانچه مجوز نهایی از سوی بانک مرکزی صادر شود این اعتبار اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: توسعه مراکز بهداشتی و شبکه‌های درمانی نیز در دستور کار قرار دارد بطوریکه در طرح تکمیل بیمارستان هاجر، بانک رفاه آورده خود را به طرح اختصاص داده و باید سهم دولت نیز پرداخت شود تا طرح تکمیل شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال یکی از مهمترین اهداف بانک رفاه کارگران به شمار می‌رود و در همین راستا تسهیلات قابل توجهی برای کمک به طرح‌های اشتغال‌زا درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا،در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در خردادماه امسال،بر نقش سرمایه‌گذاری بانک ها در بخش های مختلف این استان تاکید شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha