۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۳۵
کد خبرنگار: 1172
کد خبر: 84849912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

زاهدان- ایرنا- جمعی از اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای زاهدان با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه با حضور بر مزار سردار شهید محبعلی فارسی و خبرنگاران شهید حسین ضامن، محسن خزاعی، منصور برخوردار، علی نیکپور و محسن ذوالفقاری ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشتند.

در این مراسم جمعی از اهالی رسانه از جمله مدیرعامل خانه مطبوعات، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان، مدیران نشریات محلی، سرپرستی های روزنامه های سراسری و خبرنگاران حضور داشتند.

اصحاب رسانه را در این مراسم مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول اداره مطبوعات این اداره کل همراهی کردند.

براساس این گزارش به همین مناسبت هیاتی متشکل از مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیرعامل و جمعی از اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان و دفاتر چند نشریه محلی و پایگاه خبری با مسئولان و خبرنگاران این رسانه ها دیدار و گفت وگو کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha