۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۱۵
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84849902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کندی در صدور مجوز مهمترین مشکل سرمایه گذاری در لرستان است

خرم آباد – ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: یکی از مهمترین مشکلات سرمایه گذاری در استان موضوع صدور مجوزها است که موجب روند طولانی مراحل اداری و خستگی سرمایه گذار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمدرضا دالوند چهارشنبه شد در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد: باید برنامه ریزی کرد و راهکارهایی ارائه داد تا بسته های سرمایه گذاری در استان آماده باشد و سرمایه گذار درگیر و دار بروکراسی های اداری صدور مجوزو پروانه معطل نماند.

وی با بیان اینکه تدوین طرح جامع گردشگری لرستان از سال گذشته آغاز شده است اضافه کرد: در راستای تسهیل سرمایه گذاری در استان برنامه هایی برای صدور کارشناسی تر و منطقی تر مجوزهای گردشگری تهیه شده است.

دالوند با اشاره به ظرفیت های بالای لرستان در بخش کشاورزی و گردشگری اضافه کرد:‌به همین منظور مجموعه عظیم گردشگری، فرهنگی و تجاری ملل با سرمایه گذاری اولیه ۲ هزار میلیارد تومان در خرم آباد احداث می شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بخش عمرانی لرستان در حال انجام است ادامه داد: پروانه های ساخت این مجموعه با زیربنای ۱۶۰ هزار مترمربع در حال صدور است که در این خصوص از مجموعه های امنیتی برای انجام مراحل صدور پروانه و رفع موانعی که وجود داشت قدردانی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان همچنین به طرح نیمه کاره هتل صخره ای و بلاتکلیفی ۱۹ ساله آن اشاره کرد و گفت: پیگیری های تکمیل این طرح نیز به نقطه مطلوبی می رسد و توافقات اولیه صورت می گیرد بنابراین امید می رود فعالیت دوباره آن هرچه سریعتر آغاز شود.

دالوند در خصوص مجموعه تفریحی و گردشگری بام خرم آباد و برج های دوقلوی این شهرستان نیز افزود:‌ سرمایه گذارانی از این ۲ طرح بازدید کرده اند و در حال بررسی شرایط هستند که چنانچه مذاکرات به نتیجه برسد اقدامات مطلوبی صورت خواهد گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha